Wednesday, February 2, 2011

Rindu Sgt2 Miaw kt umah...huhu..

Aku Rinduuu dgn miaw2 aku kt umah...huhu...
tiap2 ari msti ingat je kt kucing2 umah 2...huhu..
mane taknye, dah dkat 2bln tak peluk cium miaw2 2...huhuhu..
klu aku sedih,kucing kt umah 2 mcm fhm2 je...msti dye dtg dekat..ajak maen..
takpun...dye duk manje2 dgn aku..pas2 tdo kt lengan aku...huhu...rinduuuu sgt2...

"ala,kan bnyk je kucing kt cni nie ina..." slalu kwn aku ckp camtu klu aku luah rase rindu kt dorg...
mmgla bnyk kucing2 kt cni...tp,xsamela dgn yg d umah...
miaw2 cni x jinak sgt...x manje mcm miaw kt umah..huhu...
bln april nnti br ada peluang jmpe miaw2 2...x sabar rase... ^_^

Hehe..mcm anak2 aku da miaw2 2...
eh,mmg sume miaw 2 anak2 aku pun...
aku yg jaga miaw2 2 dr kecik...jd mak bidan..hehe..
kucing aku 2 pelik sket,klu nak beranak,xleh sekor2...kna ada org tgk jg...pelik kn???hehe..
tp, 2 yg aku suke..hbgn kmi semakin rapat...ceh..lawak lak ckp cam2..hehehe.. ^_^





Niela kucing aku..
Bnyk lg miaw yg len kt umah..
tp gmbr si Small nie je aku ada.. :)


Small... :)



8 comments:

  1. huhu.. c0mey sgt miaw2 tu.. geram tgk!!

    ReplyDelete
  2. kucing 2 comel sngt...tapi amy x brani nak pegang kucing...:)

    ReplyDelete
  3. la..npe xbrani...rugi tau..hehe..cube2la branikn diri..miaw nie jinak je.. :)

    ReplyDelete
  4. wahh comel..ske binatang.tp xpenah bela binatang :)

    ReplyDelete
  5. la..bela la sekor nnti..hehe..best.. :)

    ReplyDelete
  6. manjanya diaorg ni...best utk wat manja2 kala kesunyian..

    ReplyDelete
  7. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://wisataoutboundmalang.com/

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete