Wednesday, January 26, 2011

My Favorite Anime...

Hari nie, tibe2 je rasa nak citer psl my favorite anime..
Niela list anime kegemaran aku ikut ranking...

  1. Kaichou Wa Maid Sama!!!

Usui Takumi & Ayuzawa Misaki...
So Romantic!!!! ^-^


Handsomenye...
Fall in love with him...hehe...


Misaki...
Malu2 lg nk confess love to Usui... ^-^
  1.   Alice Academy

They are the best Friends Ever!!!!
Terharu dgn kisah persahabatan mereka... T_T


Romantic Couple...
Sejak kecil da ada ikatan melalui parents masing2 tanpa mereka sedari....
Sgt suke tgk anime nie.... ^-^

  1. Cardcaptor Sakura


Shaoran Lee & Sakura Kinomoto...
Watak Utama dlm anime nie...
Sama cantik,sama padan... ^_^


All the characters in this anime...
  1. Inuyasha

Anime nie pun best sgt tau!!!!


Inuyasha & Kagome....
So Sweet.... ^-^

  1. La Corda D'oro Primo Passo

Anime yg berkisarkan tentang dunia muzik...
Sgt seronok...really enjoy watching it... ^-^

* Sebenarnya susunan tue ikut 1,2,3,4,5...hehe..mls nk tkar blik...

Aku suka sgt tgk anime nie...ulang tgk bnyk2 kali pun tak penah rase boring tau... ^_^
Tapi...ramai juga yang marah aku sebab nie...dah besar pun masih lagi tgk anime...
Ala,xpela...nak wat camane...da minat aku tgk anime...mmg sshla aku nk stop trus tgk anime nie...huhu...
Xpela,yg penting,tgk anime nie, tak melalaikan aku dari mengingati Allah...
Xpenah aku tgk anime smpi lupe@ tak sedar waktu solat da masuk...
Aku ingat juga tanggungjawab aku sebagai sorg hamba Allah...
Tanggungjawab sebagai student...aku tak lupala....jgn risau....insyaAllah... ^_^
Aku ada ramai kwn2 yg sntiasa mngingatkan aku...alhamdulillah.... :)
hehe...mgkin sampai aku da kawin nnti pun still lg tgk anime nie...xtaula.. ;)



No comments:

Post a Comment